Komercialna kakovost označuje razmerje med sistemskim operaterjem in uporabnikom omrežja ter se glede na ciljno aktivnost deli v štiri skupine:
1. Priključevanje na omrežje:
-
Povprečni čas, potreben za izdajo soglasja za priključitev [dni];
-
Povprečni čas, potreben za izdajo ocene stroškov (predračuna) za enostavna dela [dni];
-
Povprečni čas, potreben za izdajo pogodbe o priključitvi na NN-omrežje [dni];
-
Povprečni čas, potreben za aktiviranje priključka na električno omrežje [dni];
2. Skrb za odjemalce:
-
Povprečni čas, potreben za odgovore na pisna vprašanja, pritožbe ali zahteve uporabnikov [dni];
-
Povprečni čas zadržanja klica v klicnem centru [s];
-
Kazalnik ravni nivoja strežbe klicnega centra [%];
3. Tehnične storitve:
-
Povprečni čas do ponovne vzpostavitve napajanja v primeru napake na napravi za omejevanje toka (06:00 – 22:00) [h];
-
Povprečni čas do ponovne vzpostavitve napajanja v primeru napake na napravi za omejevanje toka (22:00 – 06:00) [h];
-
Delež neizvedenih ali zapoznelih v naprej dogovorjenih obiskov [%];
-
Povprečni čas, potreben za odgovor na pritožbo v zvezi s kakovostjo napetosti [dni];
-
Povprečni čas, potreben za rešitev odstopanj napetosti [mesecev];
-
Delež napačnih odklopov zaradi napake vzdrževalnega osebja [%];
-
Delež pravočasno obveščenih uporabnikov o načrtovani prekinitvi [%];
4. Merjenje in zaračunavanje:
-
Povprečni čas, potreben za odpravo okvare števca [dni];
-
Število rednih odčitavanj števcev v enem letu s strani pooblaščenega podjetja [#/leto];
-
Povprečni čas do vzpostavitve ponovnega napajanja po izklopu zaradi neplačila [h];
V spodnji tabeli so predstavljeni zajamčeni standardi komercialne kakovosti, ki jih je SODO zavezan zagotavljati:
Zap. Številka |
Zajamčen standard |
Enota |
Mejna vrednost |
---|---|---|---|
1. |
Čas, potreben za izdajo ocene stroškov (predračuna) za enostavna dela |
Delovnih dni |
10 |
2. |
Čas, potreben za aktiviranje priključka na električno omrežje |
Delovnih dni |
10 |
3. |
Delež pravočasno obveščenih uporabnikov o načrtovani prekinitvi |
% |
100 |
4. |
Čas, potreben za odgovore na pisna vprašanja, pritožbe ali zahteve uporabnikov |
Delovnih dni |
8 |
5. |
Čas do ponovne vzpostavitve napajanja v primeru napake na napravi za omejevanje toka (od 6.00 do 22.00 ure) |
Ure |
5 |
6. |
Čas do ponovne vzpostavitve napajanja v primeru napake na napravi za omejevanje toka (od 22.00 do 6.00 ure) |
Ure |
8 |
7. |
Čas, potreben za odpravo okvare števca |
Delovnih dni |
8 |
8. |
Število rednih odčitavanj števcev v enem letu s strani pooblaščenega podjetja (za končne odjemalce do 43 kW ali brez merjenja moči oz. daljinskega odčitavanja) |
#/leto |
1 |
9. |
Število rednih odčitavanj števcev v enem letu s strani pooblaščenega podjetja (za končne odjemalce nad 43 kW ali z merjenjem moči) |
#/leto |
12 |
10. |
Čas do vzpostavitve ponovnega napajanja po izklopu zaradi neplačila |
Delovnih dni |
3 |
11. |
Čas trajanja odprave neskladja odklonov napajalne napetosti (ukrepi, ki ne zahtevajo rekonstrukcije oz. širitve omrežja) |
Meseci |
6 |
12. |
Čas trajanja odprave neskladja odklonov napajalne napetosti (ukrepi, ki zahtevajo rekonstrukcijo dela omrežja oz. opreme) |
Meseci |
12 |
13. |
Čas trajanja odprave neskladja odklonov napajalne napetosti (ukrepi, ki zahtevajo izgradnjo novega dela omrežja) |
Meseci |
24 |